top of page
Inga taggar än.

SEARCH BY TAGS: 

RECENT POSTS: 

FOLLOW ME:

  • Instagram Clean Grey

Nytt år, nya utmaningar...

Igår kunde jag säga att 2016 var det bästa året på länge, förutom att mormor gick bort.

* Jag snäppade upp gympan

* Jag åkte mycket skidor

* Jag var mitt mest vältränade jag tills jag fick hälsporre

* Jag sprang Vårruset med hälsporre och lyckades med mitt mål den dagen

* Vi åkte på semester till Spanien

* Lärde mej äta gröna oliver och räkor

* Vi bokade en ny resa till Spanien

* Jag försökte lära mej lite spanska (gör fortfarande)

* Jag åkte till Stockholm med G och sprang Tjejmilen (tid; 1.16)

* Jag träffade E som jag inte sett sedan Happis-tiden.

* Jag började träna på gymmet

* Jag slutade med Vikt Väktarna (här är den stora utmaningen för 2017)

Det finns inte så mycket jag vill göra annorlunda inför det här året men det finns mycket att se fram emot. Flera resor; Spanien x2, Stockholm x2 och troligen en Norgeresa med pappa för att inhandla lite målarfärg så att vi kan måla om huset. Kanske en nyårskryssning till Finland, det återstår att se. Det kommer att bli en tatuering här i början på året. Åsså den stående punkten; viktnedgång och motion!


bottom of page